Wednesday, 7 March 2012

Whitening Roll- On Deodorant

.: Deodorant Re-White Whitening Roll-On :.






Anda mempunyai masalah ketiak hitam??
Sudah puas mencuba pelbagai produk yang terkenal tapi tidak memuaskan??
Formulasi lembut yang dapat memberi kesegaran dan keselesaan sepanjang hari. Dengan kandungan TRICOLOSAN dan ALLONTOIN, ianya dapat melembut dan melindungi kulit dari bakteria. Dapat menghaluskan liang roma,Dirumus dari agen pemutih untuk membantu mencerahkan kulit anda.Produk pencerahan bawah lengan yang terbaik dari produk pasaran.

Kesan pemakaian Deodorant Re-White Whitening Roll On :
  • Memutih & Mencerahkan
  • Membuatkan ketiak anda sentiasa wangi walaupun berjam-jam setelah pemakaian ataupun ketika anda berpeluh.
  • Melindungi dari bakteria
  • Menutup & Menghaluskan pori-pori yang besar
  • Melembutkan tekstur kulit
  • Memberi kesegaran & keselesaan sepanjang hari
  • Menyerap peluh dengan baik
  • Kesan boleh dilihat seawal 2 minggu - 1bulan pemakaian.
  • Terbaik dari segala deodorant di pasaran



Isipadu Bersih: 50 ml / RM 25.00
KKM NO : NOT090300322K

Hanya RM20 jika pembelian bersama barangan lain di website ini. 



 

 Produk paling laris…mencerahkan bawah lengan lebih baik dari jenama terkenal di pasaran… 



BEST TESTIMONI..HOT SELLING..... 









Testimoni cerah & haluskan liang roma dalam 2 minggu :

Thanks za, Melly...cerah dalam masa 2 minggu....x melekit..cerah...menghaluskan liang roma... Guna sekali sehari jer...kekal kering sepanjang hari...cerah lagi...













Testimoni Pencerahan dalam masa 2 minggu sahaja :

Amy guna 2 weeks jer...x sangka plak cerah betol...konpem..x nak tuka product lain dah...bestt deodorant i met.... 

















Testimoni Penggunaan Setelah 1 bulan:


i nak haluskan liang roma jerk u..apsal cerah plak.....bau dier bestlah za...i suggest produk ni kt kengkawan..suruh try 2-3 kali sorang..nah..ambik kau...beratur nak beli ngan i..katanyer 'best arr siti deodorant ni...aku x pakai 2 ari deodorant pun..x baulh ketiak macam aku ni..cerah plk tu!!..i order 25 botol lg 




0 comments:

Post a Comment