Tuesday, 6 March 2012

SKIN PURIFYING LOTION

SKIN PURIFYING LOTION 







Skin Purifying Lotion mampu menghilangkan jerawat anda dalam masa 2 hari 
SAHAJA!

Terbukti berkesan..dalam masa 2 hari sahaja jerawat boleh surut dengan banyaknya..



  • Tidak perlu berbelanja beratus2 ringgit ke spa..buat facial semata2 untuk hilangkan jerawat batu,jerawat nasi..or segala jenis jerawat yg ada kat muka tu la...dgn skin purifying lotion ni....dalam masa 2 hari..anda akan nampak hasilnya.....lagipun jimat..pakai malam je!
  • Sangat Berkesan Merawat jerawat yang meradang dari dalam (jerawat yang susah nak keluar, nak picit tak boleh..tapi ada biji kat muka anda...haa..tu la dinamakan radang dari dalam). Purifying Lotion mampu menghilangkan radang jerawat anda...DUN WORRY ya! lepas ni yang jerawat batu semua tu boleh surut! confirm....
  • Mempunyai ANTISEPTIC yang khas untuk membunuh bakteria jahat yg menjadi punca kepada jerawat anda!
  • Hanya pakai waktu malam sahaja...dan sapu pada tempat yang ada jerawat sahaja...APPLY TONER sebelum pakai utk mengekalkan kelembapan wajah
  • Jimat beli purifying lotion ni sebab tahan lama...apply sikit2 je kat muka...dalam masa 2hari jerawat surut..seminggu jerawat boleh mati terus...yeeeeaahhhhh...selamat tinggal masalah jerawat! 

Bahan Kandungan :
Aloe Barbadensis Leaf Extract, Allantoin, Salicylic Acid, Sulfur, Niacinamide,Pyridoxide, Zinc Oxide.





HARGA : RM70 /50ml




 TESTIMONI 












Ini adalah TESTIMONI dari salah seorang customer yang jerawatnya surut dalam masa 2 hari...cuba tengok pada gambar sebelum pakai puri lotion ni.. ada jerawat yang meradang dari dalam,ada jerawat yang merah2,kecil2...semua jenis jerawat ada...selepas 2hari..radang kulit dah berkurangan...kan?kan?kan?

Memang berkesan pun..dan tiada bahan kimia yang membahayakan..janji sapu pada tempat yang ada jerawat sahaja..janganla sapu pada kulit yang tiada jerawat nanti kering la yang amat....




Cara penggunaan :

Cuci muka bersih2...lepas tu apply toner...jika ada ampoules ..sapukan ampoules purifying dlu....kemudian baru sapukan puri lotion ni pada tempat yang ada jerawat....boleh bawak tido terus ye....Selamat Mencuba



Bahan Kandungan :
Aloe Barbadensis Leaf Extract, Allantoin, Salicylic Acid, Sulfur, Niacinamide,Pyridoxide, Zinc Oxide.







HARGA RM70/50ml


Free Postage


0 comments:

Post a Comment